piątek, 14 stycznia 2011

Pisanie bloga opłaca się!

Jeden z największych koncernów modowych H&M podjął współpracę z najpopularniejszą w Skandynawii blogerką Elin Kling. Wspólnie zaprojektowali kolekcję na wiosnę 2011.



Ta zupełnie nowa strategia H&M to ukłon w stronę autorów blogów o modzie, które zalewają internet.
Elin Kling zaczęła pisać bloga w 2007 roku. W 2009 roku została główną stylistką szwedzkiego
"Idola", a rok później wystąpiła w szwedzkim "Dancing With The Stars". Kolekcja z H&M daje jej kolejne szanse.




Elin Kling for H&M
To nie pierwszy raz

Jako pierwszy współpracę z blogerem nawiązał Marc Jacobs. Przy projektowaniu linii torebek BB
współpracował z filipińskim blogerem znanym jako Bryanboy. Jego blog codziennie odwiedza około 5000 internautów, a "The New York Post" określił go "najgorętszym celebrytą internetu".
Torebka BB Marc Jacobs
 
Polacy też piszą

Szafa Sztywniary, blog prowadzony przez Ryfkę od 2007 roku zaistniał w mediach.
Autorka zaczęła od nowojorskiego tygodnika "The Epoch Times", przez niemieckojęzyczny "PolenPlus" do "Wysokich Obcasów" i "Twojego Stylu". Do sukcesu Elin Kling jeszcze daleka droga, ale od czegoś trzeba zacząć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz